használt traktor vásárlásánál ne sajnáljunk időt és pénzt részletes és átfogó ellenőrzésre. ez később bőven megtérülhet. főleg, ha véletlenül rejtett hibára bukkanunk. mielőtt beszereltem volna a váltó-differenciálmű egységet, szétcsavaroztam, amihez egy T-30as torx dugókulcsfej kellett. és ez a látvány tárult elém

alapvetően minden renben, a zsir eléggé fekete volt, de nem volt elhasználódva, kicsit talán keveseltem, itt-ott ki is nyomta. igy mindnet kiszedtem, áttöröltem, csak igy lehetett összerakni, majd friss zsirral,és 2dl váltóolajjal töltöttem meg, hőálló szilikonnal nyomtam körül, (gyárilag is szilikonnal volt összerakva).

azért nem ment minden ilyen simán, a difinél a zsir miatt a hézagoló alátétek nem mentek a helyükre, időbe telt mire megleltük a hibát. a váltókar irányitó két kis gömb és rugó külön probléma volt, végülis a fedlap összecsavarozása után kerültek a helyükre. igy most biztos nem lesz vele gond, kopást, hibát, fémdarabokat nem találtam, a hosszú távú müködés megoldva, és én is nyugodt vagyok. a traktor már majdnem kész, a lehomokozott (homokfúvózott), lealapozott váz, pedig szép akril zöld festést kapott

Szerző: kAndrás

Szólj hozzá!

Címkék: valto

A bejegyzés trackback címe:

https://funyirotraktor.blog.hu/api/trackback/id/tr531159698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása