a gépről pár mondat
2010.04.27. 21:38
igen,igen a kerék nem véletlenül füves. sikerült 15percet dolgozni vele, és kiderült pár érdekesség. nagyon jó a 11 lovas motor, a magas,sűrű,vizes füvet gondtalanul viszi, bár nem örül neki.persze ennek ára van. szij beállitásokon még dolgozni kell, a karburátor állitás sokadszorra bár,de szinte tökéletes lett, a gyertya szine remek, korom szinte semmi, és a fogyasztás is mérséklődött.
ez egy hüvelyezett motor, szoval új körül mozog,nagyon erős, szépen indul, olajat nem fogyaszt. de a nyolc lovasokhoz viszonyitva hangosabb,és a vibráció is erősebb. ez még nem syncro-balanced verzió. bár abból van egy csúnya véget ért példányom, az biztos kevésbé vibrál, de talán egy szinttel érzékenyebb,és persze bonyolutabb.
viszont a fogyasztás érezhetően nagyobb.hogy mennyivel,az a hétvégén kiderül, de a próbaüzemnél, még nem tökéletes karburátorral meglepően gyorsannyelte.szoval persze hogy szebben forgatja a kétkéses vágótálcát, de ez üzemanyaban is meglátszik. igy érdemes jol meggondolni mekkora motorral válsztunk traktort,nyilván terület függvényében is. erről pedig majd később.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.