nagykerekű - miért is?

2011.11.29. 10:20

nem véletlenül kerül ide a traktorosblogra ez a lego szerű gép. aki traktorral nyir,jól tudja, hogy mindenhova nem fér ám oda a vágótálca,kerités mellett, alatt, fák körül és ezernyi más helyen valami más kell. nem vagyok kibékülve az ugynevzett szegélyvágókkal nekem nem váltak be,nagy területen pedig időrabó. nos, a megoldás egy sima lemezvázas tologatós fűnyiró, aminek viszont gyárilag műanyak kerekei vannak,egy csavarral a kasztnihoz erősitve. nekem pedig állandóan eltörtek,a vázból kihajulva beleért valami perembe,kicsavarta a csavart, ezer gond volt, heggesztéssel,csavarcserével próbálkoztam,és akkor feladtam.kicsit drágábban sikerült ilyen kis piros tömlős kerekeket szerezni,rendes golyós csapágyakon futnak,megzsirozva, tömör acél tengelycsonkot csináltattam, majd csövekkel megerősitettem a kasztnit, igy már nem reped el, ha felemelem sűrűn az elejét, leheletkönnyű tolni, a nincs több keréktörés, akár azt is mondhatnám hogy királyság,de ez a jelző fenttartva a traktorozáshoz!

a konkrét páldány mindössze 3cm magas füvet olyan 4-4,5cm magasan vágja., készült már 7 és  10cm verzió is. aki pedig hiányolja a magasságállitást, annak csak annyit,hogy akinek ez volt a probléma megkérdeztem mikor emelte fel utoljára,majd kiderült 10éve ugyanabban a pozicioban használja. olyan területen ahol van pázsit és csak le kell vágni rész,én két ilyet tartok egy magasat és egy alacsonyat. plusz a traktor. akkora területre már megéri. 

a magas 10cm verzió pedig gond nélkül keresztültolom az árkon is,nem ér bele sehova,kiváló terepszögei miatt. problémás helyekre ideális választás.

A bejegyzés trackback címe:

https://funyirotraktor.blog.hu/api/trackback/id/tr63419775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása